Logo
phone   spliter   telegram 
سخن روز : هر افتخاری از جسارت شروع کردن برخاسته است.
جمعه 10 فروردین 3

فارس نیوز: گلایه از واردات ۸۰۰ تنی سیمان به استان کهگیلویه و بویراحمد

عصر دیروز در نشست تسهیل و رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد موضوع واردات سیمان با وجود چند کارخانه تولیدکننده این کالای مهم در درون استان مطرح شد.
در این نشست که به طور مشخص به مشکلات کارخانه سیمان مارگون به عنوان تنها سرمایه‌گذاری خارجی در این استان اشاره شد، جبار کیانی با بیان اینکه سیمان وارداتی به کهگیلویه و بویراحمد کیفیت بسیار پایینی دارد، اظهار کرد: قیمت پایین این نوع سیمان موجب شده برخی خریداران به کیفیت پایین آن توجه نکنند و این سیمان وارداتی را در ساخت و سازهای خود استفاده کنند.

وی تولیدات این کارخانه را سه هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: کیفیت سیمان تولیدی کارخانه مارگون بسیار بالا است و حمایت از تولیدات استانی ضرورت دارد. کیانی تصریح کرد: یکی از خریداران عمده سیمان وارداتی وقتی از نزدیک تولیدات سیمان مارگون را مشاهده کرد، گفت که با این کیفیت شرمم می‌آید حتی کیلوگرم از خارج این استان خریداری کنم.وی اضافه کرد که لازم است پلیس جلوی ورود محموله‌های سیمان به این استان را بگیرد و همچنین همه دستگاه‌های اداری موظف به خرید از تولیدات همین استان شوند چرا که بر اساس قانون، این کار وظیفه همه مدیران  است.